logo

בודקים מבצעים בסלקום? ככה תעשו את זה נכון!

 

להשוואת חבילות סלולר >>

חבילת הסלולר שלכם עומדת להסתיים? מבררים מבצעים בסלקום? מתעניינים בחבילות אישיות? חבילות זוגיות? חבילות כשרות או לבעלי עסקים?

חברת סלקום שהוקמה בשנת 1994 נחשבת כיום לחברת הסלולר הגדולה בישראל עם למעלה מ- 3.2 מיליון לקוחות. חברת סלקום שנמצאת בשליטתה של קבוצת  IDB פיתוח, רכשה בשנת 2011 את ספקית האינטרנט נטוויז'ן ומיזגה אותה לתוכה.

בשלהי 2014 הצליחה החברה לחדור אל שוק הטלוויזיה (סלקום tv), תוך שהיא משיקה ממיר משולב, המציע שירותי VOD שמושתתים על אינטרנט לצד ערוצי עידן פלוס. מאז, הספיקה החברה להמשיך ולעבות בהדרגה את השירות על ידי הוספת מגוון ערוצים שונים שמועברים באינטרנט בשידור חי.

 

חבילת תקשורת מרובעת שכוללת אינטרנט, טלוויזיה, טלפון קווי וסלולר

מאתר מקושרת, הנחשב לאתר אינטרנט מוביל בכל הנוגע להשוואת מחירים בין גופי התקשורת למיניהם, מציינים שהחל מחודש מאי 2017 הפכה סלקום לחברה הראשונה בישראל שמציעה חבילת תקשורת מרובעת שכוללת, בין היתר, שירותי אינטרנט, טלוויזיה, טלפון ביתי קווי ושלושה קווי סלולר, כשהכול בחשבונית אחת.

כיאה לחברה בסדר גודל שכזה, ניתן למצוא מגוון רחב של מסלולים, חבילות ומבצעים בסלקום, המסווגים למספר קטגוריות שונות מותאמים למגזר העסקי וללקוחות פרטיים על פי צרכים. מאתר מקושרת מדגישים שחלק לא מבוטל מהחבילות האטרקטיביות והמבצעים בסלקום רחוק מעיניו של הציבור, ולעתים קרובות קורה שאותם המבצעים אינם מתפרסמים באתר הבית של החברה. הדבר נובע מכך שמדובר בחבילות ייעודיות המותאמות פרטנית למגזרים ייחודיים ולאוכלוסיות ספציפיות בהתאם לצורכיהם האינדיבידואליים.

מבצעים בסלקום- לסייע לצרכן הקצה לקצץ בהוצאות התקשורת

במקרים שבהם המבצעים בסלקום מותאמים פרטנית לאוכלוסיות ספציפיות, נציגי חברת סלקום לרוב לא יציעו אותם לציבור הרחב, אלא אם מכירים מלכתחילה את החבילות הללו ויודעים מראש מה לדרוש. יחד עם זאת, לעתים קורה שדווקא אותן החבילות שנתפרו אישית עבור קהל יעד מסוים, עשויות להיות משתלמות ביותר עבור לקוח ספציפי זה או אחר, אם רק יידע על קיומן.

מדובר בדוגמה קלסית מיני רבות שבאמצעותה ניתן להיווכח שגם צרכנים נבונים המקפידים להיוותר עם האצבע על הדופק, ונוהגים לברר, לבחון ולהשוות חבילות ומבצעים מידי תקופה, עדיין יכולים לחסוך בהוצאות תקשורת במידה והם מסתייעים באנשי המקצוע הנכונים.

בדיוק לתרחישים מסוג זה נוסדה חברת מקושרת, ששמה לה למטרה לסייע לצרכן הקצה לקצץ בהוצאות התקשורת, זאת באמצעות איתור החבילה המתאימה לו ביותר, תוך שקיפות מרבית והשוואה אובייקטיבית מול כל חברות התקשורת.