logo

סלקום מכירות, שירותים ושאר ירקות

להשוואת מחירי חבילות טלוויזיה >>

 

בפני כל בעל עסק ניצבת בשלב כלשהו הדילמה האם להישאר ולהתפתח רוחבית בתחום בו הוא מבוסס, שוחה כאחד הכרישים והכל עבורו ברור וידוע, או, לחילופין, לעבור לשחות בבריכות אחרות, בלתי ידועות, בהן הוא עשוי להפוך לכריש, אבל, יש סיכוי טוב כי הדגים העסקיים האחרים שהיו שם קודם (או, אפילו הגיעו יחד איתו) יהפכו סלקום מכירות | מקושרתלגדולים ממנו ויטרפו אותו בקלות. אנחנו רואים את זה בכל תחום, אבל, בתחום התקשורת זה בולט לעין במיוחד. בעוד, פלאפון, למשל, בחרה להשאיר את תחום המיקוד שלה בתחום הטלפוניה הסלולארית, לחברות אחרות כמו סלקום מכירות רבות מגיעות דווקא מתחום האינטרנט והטלוויזיה. ואם כבר הזכרנו את סלקום, מכירות בנפח גדול הגיעו אליה כשהתחילה להציע ללקוחותיה את שירות סלקום tv - שירות הטלוויזיה שלה, שהגיע בדיוק בזמן שהעם היושב בציון התחיל להשתעמם משתי הענקיות, הוט ויס. אתרי צרכנות, כאתר מקושרת, לדוגמה, המבצעת בין היתר השוואת מחירי אינטרנט ביתי, ממחישים את הדרכים בהן בחרו חברות התקשורת השונות להתמודד עם דילמת הכריש בבריכה קטנה או דג רקק בבריכה גדולה.

סלקום מכירות, שירותים והמון אמביציה

אז מה יש בו, בענק הסגול והמוזר הזה, שחבר ללטאה האדומה של נטוויז'ן, שמאפשר לו להיות לבסס מעמד גם בבריכה החדשה? כנראה, יכולת מצוינת לקריאת המפה ותגובות מהירות, המתאימות להתנהלות הנדרשת בשוק התקשורת הישראלי. יחד עם זאת, קשה לומר שהמתחרות עושות לסלקום חיים קלים, כשממש בכל יום, יוצאת אחת מהן במבצעים ובשירותים שעשויים לערער את מעמדן של האחרות. אם יש שוק דינמי ומדורבן-תחרות בישראל, אין ספק שזהו שוק התקשורת.

אם כן, כיצד מבטיחים כי אתם נמצאים במסלול הטוב ביותר?

היות ומדובר בתחום דינמי, המשתנה בכל יום, למעשה, אין לנו, כאנשים פרטיים, שום דרך אפקטיבית להיות עם אצבע על הדופק. סלקום, מכירות ושירותים, הוט, יס, פלאפון, פרטנר ועוד חברות רבות מתבססות על כך שלקוחותיהן לא בודקים בכל יום את מחירי החבילות השונות, ולכן, אינם מודעים לכך שהחבילה שבה הם נמצאים איננה המשתלמת ביותר. יחד עם זאת, מומלץ לבדוק את חבילות השירות השונות שלכם אחת לתקופה, להשוות בין חבילות שונות אצל אותה ספקית שירות, ואף, עד כמה שניתן, להשוות בין החבילות שמציעות הספקיות השונות. לכל היותר תגלו שקיבלתם את הדיל המשתלם ביותר, מה יש לכם להפסיד?