logo

שירות לקוחות בקליק

החברות כולן נמצאות בתחרות מתמדת והן פועלות לשפר את חווית המשתמש של הלקוח במוצר. רוב החברות כבר הבינו שחייבים להעניק שירות טוב ללקוח, כי לקוח שלא יהיה מרוצה יוכל בכל רגע נתון פשוט להתנתק מהחברה ולעבור לחברה אחרת. כך שאם עד לפני מספר שנים היה על הלקוח להתחייב מול חברת התקשורת למשך שנה אחת לפחות ולכן היו חברות כאלה שהרשו לעצמם לזלזל בלקוחות שלהם, לתת להם להמתין שעה ארוכה על הקו ולא לדאוג ליחס ולשירות הוגנים מול הלקוח, הרי שכיום הדבר שונה לגמרי.


כמה זמן אתם מחכים על הקו?

מי לא זוכר את הימים ההם אשר בהם כאשר היית זקוק לשירות מטעם חברת הסלולאר שלך כאשר במידה מסוימת היית בעצם ממש שבוי שלה, (היות והיית נתון ברשותה למשך שנה לפחות אשר עליה התחייבת ואם רצית להתנתק באמצע התקופה הרי שהיה עליך לשלם על כך ביוקר.) באותם ימים ההמתנה לנציג שירות יכלה לארוך המון זמן. יכולנו לעבור נסיעה ארוכה מתל אביב לירושלים תוך כדי המתנה ל'נציג הבא שיתפנה' ועדיין לשמוע את הסינגל של החברה מתנגן לו במנגינה מבטיחה שכאילו באה לגרום לנו להרגיש כי אנחנו שייכים לחברה הכי טובה, הכי מקצועית, הכי יעילה והכי אנושית כאשר בפועל התקוממנו מאוד וכמובן שגם לא הסכמנו עם אף מילה שבשיר.
כיום החוק התערב אף הוא לטובת הלקוח כאשר אין להשאיר לקוח על הקו ליותר מכמה דקות ספורות, מסיבה זו אנחנו אכן עדים לשינוי משמעותי בתחום הזה כאשר חברות רבות מאפשרות ללקוח לשמור על מיקומו בתור מבלי לחכות על הקו וכאשר מגיע תורו של הלקוח, הוא מקבל צלצול באופן אוטומטי מטעם החברה. אין ספק כי הדבר הועיל לנו רבות ואנחנו בהחלט מודים על השינוי.


שירות לקוחות בצ'אט

שירות נפוץ נוסף שיש לנו היום זה שירות לקוחות באמצעות הצ'אט. החברות כל כך מנסות לבוא לקראת הלקוח בכל מה שהם יכולים, כי הם כבר למדו שעל הלקוח צריך לשמור היטב ואם לא עושים זאת, מהר מאוד הוא בורח אל חברה מתחרה שמציעה לו הצעות טובות יותר, משתלמות יותר, ידידותיות יותר וכו' . השירות שחברות הסלולאר מעניקות בצ'אט זהו לא שירות רובוטי כמו שאנחנו מוצאים באתרים שונים של חברות המציעות את שירותיהם לציבור. מדובר שנציג מטעם החברה שיושב במיוחד מול הלקוחות שמבקשים את הייעוץ ואת התמיכה באמצעות הצ'אט.


חשיבות המוקדים של החברה סלולרית

מוקדי חברות הסלולר הם מהמקומות העמוסים ביותר שניתן למצוא היום בישראל. יש לכך סיבות רבות ולא ממש קשה להבין למה זה כך. ראשית, המוקד של החברה הסלולרית זוהי הכתובת אשר אליה יכולים הלקוחות לפנות לצורך הצטרפות לחברה סלולרית מסוימת. כידוע לכולנו שכיום ניתוק הזיקה בין הצרכן הפרטי לחברה הסלולרית מאפשר לו להחליף בין חברות שונות ביתר קלות. בדרך כלל יהיה החיפוש אחר ההצעה המשתלמת ביותר דרך המוקדים הטלפונים השונים. באמצעות המוקדים, הללו יכולות חברות הסלולר להעניק את מלוא השירות  ללקוחות. ניתן למנות ממש על קצה המזלג, חלק מכל אותם שירותים אשר אותם יכול הלקוח לקבל בכל אותם מוקדי שירות. 
עדכון חבילות סלולר או גלישה, החלפת מכשיר למכשיר מתקדם או סתם כך חידוש המכשיר, הצטרפות למבצע כלשהו או לשירות מסוים, ועוד. חשוב לדעת שגם כאן, אין מקום לטעויות: לקוח שירגיש שהוא אינו מקבל את  השירות הראוי אשר לו הוא מצפה, פשוט יחליף את חברת הסלולר.


היבט נוסף של כל אותם המוקדים הטלפוניים של חברות הסלולר, וזה חשוב לא פחות מכל השירותים שמנינו לעיל, נוגע לשירות של תיקוני המכשירים הסלולריים. בדרך כלל יהיו המוקדים הללו הכתובת אשר עמה ניתן יהיה ליצור קשר בכל עת של תקלה מסוימת במכשיר, כמו כן כשרוצים לתאם סטטוס  של תיקון מסוים במכשיר הסלולארי וכדומה, במצבים מעין אלה, המענה המידי יהיה חשוב עד מאד, לקוח שלא יקבל את השירות הרצוי והאדיב מבחינתו, ימצא את עצמו מהר מאוד תחת חברה אחרת.

 

מוקדי חברות סלולר בישראל

נכון להיום, פועלות בישראל תשע חברות סלולר מרכזיות, כאשר כל אחת מהן דואגת עבור מוקד טלפוני מאויש היטב. בחברות רבות נערך מעקב אחר נותני השירות הטלפוני ולכן אנחנו שומעים פעמים רבות בעת פניה אל חברה סלולרית, את התקליט הבא שאומר – "לתשומת ליבכם, חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות" אז אולי לא ממש בא לכם שיקליטו אתכם, אך אם תחשבו על זה שכל זה בעצם נועד לטובתכם על מנת לשפר ולייעל את השירות,, הרי שתסכימו לכך בחפץ לב. 


הפעילות שאנחנו מציעים באתר 'מקושרים' כולל את ההשוואה בין חברות התקשרות השונות, אנחנו עושים את  ההשוואה עבור הלקוח בין חבילות טלוויזיה חבילות סלולאר אינטרנט או טלפון ביתי, כדי שהלקוח יגיע בסופו של דבר אל השירות הטוב ביותר עבורו גם מבחינת החבילה וכמובן גם מבחינת המחיר. אנחנו פשוט דואגים לכל התקשורת שלו בבית ושמים לב שהמחירים לא יעלו אצלו בתום תקופת המבצעים.


עוד שירות ייחודי שהאתר מציע זה לווי לכל החיים על ידי נציג שירות... מה הכוונה? אנחנו עוזרים ללקוח לקבל את השירות הדרוש לו בשירות הלקוחות בכך שאנחנו ממתינים עבורו על הקו וחוסכים עבורו הרבה זמן.